Inför Sista omgången i kvalserien till div.1E

 Ja, då dagen här, den sista matchen i kvalserien till ettan. Forshaga harb borta mot Arboga idag, och där hoppas jag på vinst för våra hjältar från Värmland. Sist vi möttes så var det på Ängevi och där vann vi med 3-1 inför 560 st. 
Men nu kommer vi från en förlust, mot Grästorp med 0-2. Så nu ska vi ta revansch efter den matchen. Men jag hoppas att Forshaga för idag tippar jag 4-2 till FIF.
 
Den andra matchen mellan Grästorp-Grums är också viktigt, om Grums vinner och när Forshaga vinner så blir FIF etta i kvalserien. Men denna match tippar jag 4-2 till Grums.
 
Mitt tips blir alltså:
Arboga-Forshaga 2-4
Grästorp-Grums 2-4
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0